تعمیر و ارتقا فلزیاب

تعمیر و ارتقا فلزیاب

دستگاه‌های فلزیاب دارای یک دیسک مغناطیسی بوده که با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف خود به جستجوی می‌پردازد. هنگامی ‌که یک جسم فلزی در مسیر فلزیاب قرار گیرد موجب تغییر شدت میدان مغناطیسی شده و دستگاه فلزیاب به اعلام هشدار می پردازد. بدیهی است که عمق جستجوی فلزات توسط دستگاه فلزیاب به شدت میدان مغناطیسی تولید شده برمی‌گردد. همچنین عمق جستجو توسط دستگاه با توجه به نوع فلز، اندازه و شکل آن دارای تغییراتی بوده و کم و زیاد می‌شود. هر چقدر میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه از شدت بیشتری برخوردار باشد امواج تولید شده قوی‌تر بوده و فاصله بیشتری را می‌تواند ردیابی نماید.

امروزه از دستگاه‌های فلزیاب در زمینه های مختلفی استفاده می‌شود. از جستجوی طلا و فلزات در داخل زمین که کاربرد قدیمی آن محسوب می‌شود تا گیت های ورودی و خروجی امنیتی در فرودگاه‌ها و مراکز امنیتی از تکنولوژی فلزیاب استفاده می‌نمایند. همچنین برای جستجوی لوله‌های تاسیسات داخل زمین مانند لوله های نفت و گاز و آب، کابل برق و سایر موارد مشابه نیز از دستگاه‌های ردیاب استفاده می نمایند. دستگاه‌های ردیاب فلزی دارای انواع مختلف و با امکانات و ویژگی‌های متفاوتی هستند که برای مقاصد گوناگون به کار می روند ولی اساس کار تمام آن ها یکسان بوده و بر پایه امواج مغناطیسی کار می کنند.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09100061387

 

 

تعمیر فلزیاب

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب ممکن است در حین کاوش به هر نحوی خراب یا دچار نقص فنی شوند. اما مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه فلزیاب نکنید. زیرا این کار می تواند صدمات غیر فابل جبرانی را به دستگاه شما وارد کند. تعمیر دستگاه گنج یاب امری تخصصی می باشد که باید توسط مهندسان و متخصصان آن انجام شود. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه فلزیاب می توانید از مهندسان شرکت آسیامدرن کمک بگیرید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران فعالیت دارند و انواع خدمات مانند سرویس انواع فلزیاب و گنج یاب، طلایاب، انواع لوپ و سیم پیچ، انواع سنسور و باطری را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. در صورت خرید فلزیاب می توانید به شرکت آسیامدرن مراجعه نمائید.

 

تعمیر و ارتقا فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تعمیر و ارتقا فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

برخی از محصولات شرکت فلزیاب شرکت آسیامدرن عبارت اند از :

  • اسکنر روور سی ۲ و روور سی ۴
  • اسکنر روور دولوکس
  • دستگاه جی ام دی پرو پلاس
  • Ks700 و ks800
  • پروتون ۴ سنسوره، ۶ سنسوره و ۱۶ سنسوره
  • فلزیاب مولتی کروزر
  • دستگاه دی اف آر سوپر
  • دستگاه فلزیاب بی اچ پی
  • نقطه زن دیانا ۳
  • نقطه زن هوکر f5 و هوکر f6
  • فلزیاب نقطه زن t6، t5 و t5 پرو
  • فلزیاب مورگان ۵۰۰۰ و مورگان ۹۰۰۰
  • دستگاه لورنز z1 و لورنز z2
  • دستگاه klcc
  • جت اسکن ۱۶ سنسوره
  • جت اسکن zv200، zv300 و zv400

 

تعمیر و ارتقا فلزیاب و گنج یاب 09100061387
تعمیر و ارتقا فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

تعمیر و ارتقا فلزیاب و گنج یاب

به دستگاهی که نقطه دقیق هدف را شناسایی می کند نقطه زن و به دستگاهی که از راه دور با فاصله زیاد توانایی شناسایی اهداف فلزی را داشته باشد، شعاع زن و یا همان ردیاب گفته می شود. پس در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید به طور مثال افراد آماتور در ابتدا شعاع زن خریداری می کنند درحالی که کار با شعاع زن سخت بوده و با شعاع زن به هیچ عنوان نمی توانند نقطه دقیق هدف را شناسایی کنند و شعاع زن زمانی معنی دارد که کنار یک نقطه زن خوب خریداری شود. برای خرید هر نوع از دستگاه باید به نکانتی توجه شود تا در زمان تعمیر و ارتقا فلزیاب و گنج یاب به مشکلی بر نخوردید.

مطمئن شوید شرکت فروشنده جا و مکان ثابتی داشته باشد و اگر فروشنده سیار بود مطمئن باشید که بعد از خرید از بابت پشتیبانی و گارانتی به مشکل بر خواهید خورد. اگر آماتور هستید در ابتدا با یک نقطه زن شروع کنید و اگر حرفه ای هستید باید هم نقطه زن و هم شعاع زن و هم اسکنر داشته باشید زیرا هر کدام برای زمین خاصی کارایی خواهد داشت. در خرید دستگاه قبل از عمق آن به ثبات و حذف ذرات و تفکیک آن دقت کنید. بالا بودن عمق دستگاه دلیل بر کارآمد بودن آن نیست و کمتر دستگاهی در کنار عمق بالا، ثبات و حذف ذرات و تفکیک بالایی دارد. یکی از باسابقه ترین شرکت ها که در حوزه خرید و فروش فلزیاب، گنج یاب و طلایاب فعالیت دارند، شرکت آسیامدرن است که با ۲۰ سال سابقه کار در حوزه گنج یابی و فلزیابی فعالیت می کنند.

 

خرید فلزیاب 09100061387 جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن با ما در تماس باشید. ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما