ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو

ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو

شعاع زن حرفه ای BR-100 یک دستگاه پیشرفته برای شناسایی فلزات است. که توسط شرکت Ger Detect طراحی و تولید شده است. ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو با قابلیت‌هایی مانند تشخیص فلزات با عمق بالا، قابلیت تشخیص فلزات غیرفلزی و قابلیت تشخیص فلزات در مناطق با خاک سخت و زمین‌های معدنی، یکی از قدرتمندترین ردیاب های موجود در بازار است. برای خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب در حوزه فلزیابی، گنج یابی و طلایابی شما کاربران گرامی و عزیز می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

با توجه به ویژگی‌های قابل تنظیم آن می‌تواند به عنوان یک ابزار کاربردی در جستجوی گنجینه‌ها، آثار باستانی و فلزات گمشده مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به دقت بالا و قابلیت تشخیص فلزات با عمق حداکثر ۱۰ متر ردیاب BR 100 به عنوان یک ابزار حرفه‌ای برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین دستگاه br100 با وجود ساختاری سبک و قابل حمل، به راحتی قابل حمل است و با قابلیت کارکرد در مناطقی که دسترسی به برق محدود است، به عنوان یک دستگاه قدرتمند و موثر در جستجوی فلزات با ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ردیاب بی آر 100 پرو 09100061387
ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

مشخصات ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو عبارتند از:

  • سیستم دوگانه برای به دست آوردن نتایج دقیق تر
  • امکان کشف هدف امکان اندازه گیری عمق هدف
  • اسکن زمین و بررسی در مدت کوتاه
  • امکان تیونینگ دستگاه برای تشخیص عناصر: طلا، غار، نقره و برنز
  • کشف عمق تا ۲۵ متر، که در آن ما می توانیم عمق مورد نیاز را انتخاب کنیم
  • آشکارساز لیزری دیجیتال
  • مناسب برای کاوش در زیر سطح زمین تا عمق ۲۵ متری و ۱۰۰۰ متری
  • راهنما از راه دور بدون نیاز به پیوند در حال اجرا
  • حسگرهای زمینی برای رسیدن به طلا و غارها از طریق راهنما

 

لوازم جانبی دستگاه شعاع زن br100 پرو:

  1. این دستگاه از موارد اصلی زیر تشکیل شده است، واحد اصلی که حاوی صفحه رادار دستگاه است:
  2. ارسال دستگاه برای نشان دادن
  3. دسته برای حمل دستگاه
  4. صفحه نمایش دستگاه که شامل تمام دکمه های روی دستگاه است
  5. کیف حمل ضد آب

 

ردیاب بی آر 100 پرو 09100061387
ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

شعاع زن BR 100 مناسب برای کاوش فلزات ارزشمند

ردیاب BR 100 دارای فناوری جدید و مدرن است، که ترکیبی از سیستم های تشخیص از فواصل طولانی و تشخیص عمودی اهداف است. این ردیاب حرفه ای طلا تمامی نیازهای کاربر را از تکنیک هایی فراهم می کند، که در اکثر بررسی ها و تشخیص عمودی و افقی و در راستای تمامی زمین ها و زمین ها به او کمک می کند. زیرا این دستگاه شامل: کلیه سیستم های تشخیص از فواصل دور افقی علاوه بر سیستم تشخیص عمودی Magneto scan می باشد.

فلزات با عمق حداکثر ۱۰ متر، برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی به عنوان یک ردیاب و شعاع زن بسیار موثر و قدرتمند است. این دستگاه نیز می‌تواند در شناسایی اشیایی مانند لوله‌های پلاستیکی، چوب و سایر شی هایی که دارای خاصیت هدایت الکتریکی هستند، مفید باشد. برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی، به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای بسیار موثر و قدرتمند است.

می توانید با این دستگاه کار کنید و نوع هدف را انتخاب کنید، تا زمانی که دستگاه شروع به هدایت شما به محل مورد نظر کند و سپس این هدف را از طریق سیستم تشخیص عمودی تأیید کنید. که می تواند سیگنال هدف را از طریق نشانگرهای صوتی و تصویری روی صفحه تأیید کند و نشان دهد. شدت و اندازه سیگنال هدف و محدود کردن آن به یک دایره کوچک. این دستگاه توسط فناوری‌ها و نرم‌افزارهای جدید اختراع شده پشتیبانی می‌شود. که در انحصار BR Systems است.

 

ردیاب بی آر 100 پرو 09100061387
ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

آیا دستگاه BR-100 pro قابلیت تشخیص فلزات با ارزش را دارد؟

با توجه به ویژگی‌های قابل تنظیم آن، می‌تواند به عنوان یک ابزار کاربردی در جستجوی فلزات با ارزش مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه با قابلیت تشخیص فلزات با عمق حداکثر ۱۰ متر، می‌تواند فلزات با ارزشی مانند طلا، نقره و آثار باستانی را شناسایی کند. این دستگاه به دلیل ویژگی های پیشرفته جزو بهترین ردیاب و شعاع زن در ایران محسوب می شود.

همچنین، با قابلیت تشخیص فلزات در مناطق با خاک سخت و زمین‌های معدنی، برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی، به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای بسیار موثر و قدرتمند است. بنابراین، با در نظر گرفتن دقت و حساسیت بالا،  می‌تواند فلزات با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. به هر حال، برای شناسایی دقیق فلزات با ارزش، بهتر است از متخصصین مورد اعتماد و تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنید.

 

 برخی از مزایای استفاده از دستگاه ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو عبارتند از:

  1. قابلیت تشخیص فلزات با عمق بالا: فلزات با عمق حداکثر ۱۰ متر، برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای بسیار موثر و قدرتمند است.
  2. قابلیت تشخیص فلزات غیرفلزی: این دستگاه  نیز می‌تواند در شناسایی اشیایی مانند لوله‌های پلاستیکی، چوب و سایر شیءهایی که دارای خاصیت هدایت الکتریکی هستند، مفید باشد.
  3. قابلیت شناسایی فلزات در مناطق با خاک سخت و زمین‌های معدنی: برای جستجو در معادن و سایر محیط‌های زیرزمینی، به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای بسیار موثر و قدرتمند است.
  4. طراحی سبک و قابل حمل: با وجود ساختاری سبک و قابل حمل، به راحتی قابل حمل است و با قابلیت کارکرد در مناطقی که دسترسی به برق محدود است، به عنوان یک دستگاه قدرتمند و موثر در جستجوی فلزات با ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. دقت بالا و حساسیت به فلزات: قادر است فلزات با ارزشی مانند طلا، نقره و آثار باستانی را شناسایی کند.

به طور کلی، با توجه به ویژگی‌های قابل تنظیم دستگاه شعاع زن، به عنوان یک ابزار کاربردی در جستجوی گنجینه‌ها، آثار باستانی و فلزات گمشده بسیار مفید است.

 

ردیاب بی آر 100 پرو 09100061387
ردیاب بی آر ۱۰۰ پرو
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

قیمت دستگاه ردیاب طلا

کارکرد ردیاب های طلا، برپایه امواج مغناطیسی می باشد، بنابراین فلزات نیز امواج های مغناطیسی را از خود ساطع می کنند. زمانی که فلزات دربرابر امواج مغناطیسی واکنش نشان می دهند، میدان مغناطیسی ردیاب ها، فلزات را تحت تاثیر خود قرار می دهند. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت اطلاع از قیمت بهترین ردیاب طلا می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

فلزیاب 09100061387

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر، ارتقا و فروش دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما