فروش پالس دایو اسکوبا

فروش پالس دایو اسکوبا

دستگاه PulseDive در ۲ رنگ سیاه یا زرد موجود است. پالس دایو اسکوبا مزایای دستگاه های سطح بالا در زیر آب را با کسری از هزینه و اندازه به شما می دهد. این طراحی نوین امکان تبدیل سریع دستگاه را از یک آشکارساز غواصی به یک Pinpointer و بالعکس را در عرض چند ثانیه فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی این دستگاه قابلیت ضد آب تا ۶۰ متر (۲۰۰ فوت) است. قیمت دستگاه فلزیاب نوکتا ترکیه با توجه امکاناتی که در اختیار کاربر و کاوشگران ارائه می دهد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با استفاده از این دستگاه نقطه زن به راحتی هدف خود را در شب یا هنگام شکار در زیر آب ببینید. به لطف این ویژگی با استفاده از پالس دایو اسکوبا می توانید در اعماق زمین و دریا به کاوش خود ادامه دهید.

 

فروش پالس دایو اسکوبا 09100061387
فروش پالس دایو اسکوبا
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

قیمت فلزیاب نوکتا پالس دایو

پین پوینتر پالس دایو قادر است هر فلزی مانند طلا ، نقره و انواعی از جواهرات را کاوش و شناسایی کند. دستگاه نوکتا پالس دایو به ۲ صورت اسکوبا و قلمی در بازار سراسر کشور موجود است. یعنی به عبارتی پالس دایو را می توانیم هم به عنوان لوپ دایره ای که به صورت اسکوبا نام دارد استفاد کنیم ، هم اینکه به صورت قلمی که این بستگی به شرایط دارد می توانیدنوکتا ماکرو را تعویض کنید. خاصیت بسیار عالی این فلزیاب قلمی پالس دایو این است، که در چاه و یا دیوار و بین سنگ ها و در مکان هایی که امکان ورود سخت است می توانید سرعت عملیات حفاری را بالا برد.

 

فلزیاب دستی PulseDive

نوکتا پالس دایو در زمان حفاری که سکه و اشیاء گرانبها با رنگ خاک محو شده است به سادگی می توانید با این وسیله اشیاء باارزش را پیدا کرد. این فلزیاب ضد آب است، به همین دلیل کاوشگران در زیر آب و در عمق های بسیار زیاد می توانند استفاده کنند بدون اینکه کارایی و عملکرد پین پوینتر پایین بیاد. البته فروش فلزیاب قلمی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، که ممکن است بسیار متغیر باشد.

این فلزیاب دستی بسیار سبک و مقاوم با هشدارهای صوتی، نور LED و لرزش است. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با دستگاه فلزیاب پالس دایو اسکوبا، بررسی محتویات جعبه و مشخصات فنی آن اطلاعات لازم و بروز را در اختیار شما کاربران گرامی قرار بدهیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید فلزیاب و نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

مشخصات فنی فلزیاب دستی پالس دایو اسکوبا عبارت اند از:

  • نحوه عملکرد: القای پالس
  • فرکانس عملیاتی: ۳ کیلوهرتز
  • تغییر فرکانس: بله
  • ضدآب: تا ۶۰ متر (۲۰۰ فوت)
  • ماژول بی سیم داخلی: بله
  • حالت های تشخیص: صدا / لرزش / صدا + لرزش / LED
  • حساسیت: ۵ سطح قابل تنظیم
  • طول: ۴۵ سانتی متر (۱۷.۷ اینچ)
  • وزن: ۵۵۰ گرم (۱۹.۴ اونس) با درپوش کویل
  • باتری: لیتیوم پلیمر ۱۶۵۰ میلی آمپر ساعتی
  • زمان شارژ: ۲ ساعت
  • گارانتی: ۲ سال

 

فروش پالس دایو اسکوبا 09100061387
فروش پالس دایو اسکوبا
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

محتویات بسته نقطه زن نوکتا ماکرو شامل موارد زیر است:

  1. ردیاب غواصی PulseDive با سیم پیچ و روکش ۲۰ سانتی متری (۸ اینچی)
  2. بند امنیتی
  3. مچ بند لاستیکی
  4. کابل شارژ USB
  5. کلاهک محافظ گرد و غبار
  6. راهنمای کاربر

 

کویل (لوپ) همراه با دستگاه PulseDive:

  1. کویل اسکوبا قابل تعویض ۱۴ سانتی متر / ۵.۵ اینچ (زرد)
  2. کویل اسکوبا قابل تعویض ۱۴ سانتی متر / ۵.۵ اینچ (مشکی)
  3. کویل غواصی قابل تعویض ۲۰ سانتی متر / ۸ اینچ (زرد)
  4. کویل غواصی قابل تعویض ۲۰ سانتی متر / ۸ اینچ (مشکی)
  5. سیم پیچ اشاره گر قابل تعویض (جهت تعویض کویل ها در مواقع خاص)

 

تجهیزات جانبی پالس دایو اسکوبا:

  • ماژول بی سیم EZ Wander
  • کابل شارژ USB
  • پوشش محفظه باتری برای استفاده در زمین
  • بند امنیتی
  • مچ بند لاستیکی نوکتا ماکرو
  • درپوش محافظ گرد و غبار کانکتور سیم پیچ
  • کیف حمل مقاوم در برابر ضربه
  • غلاف کمربند
  • جا پایی PP
  • محفظه پوسته سخت سیم پیچ اشاره گر (مشکی)
  • محفظه پوسته سخت سیم پیچ اشاره گر (زرد)
  • روکش اسکوبا کویل قابل تعویض ۲۰ سانتی متر / ۸ اینچ
  • روکش اسکوبا کویل قابل تعویض ۱۴ سانتی متر / ۵.۵ اینچ

 

فروش پالس دایو اسکوبا 09100061387
فروش پالس دایو اسکوبا
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

مقایسه فلزیاب پین پوینتر پالس دایو اسکوبا و پرو فایند ماینلب

پالس دایو اسکوبا قابلیت ضد آب بودن دارد و در هر محیط خشکی و مرطوب حساسیت بالا دارد و پالس دایو نقطه زن و فناوری فرکانس همزمان در شرایط آبی و ردیابی حفره و شکاف ها طبیعی است. که این مشخصه نسبت به رقیب اصلی پروفایند ماینلب نشان می دهد ارتقا یافته است علاوه بر ضد آب بودن هر دو دستگاه عمق دهی هر دو نیز مشابه می باشد و نمی توانیم عمق کارکرد پالس دایو و پرو فایند را افزایش داد.

اما هر دو عمق دهی یکسان دارند و پرو فایند نقطه زن دقیق با از بین بردن تداخل مغناطیسی نسبت به پالس دایو قدرت جذب بیشتری دارد اما هر دو نقطه زن به گونه ای طراحی شده اند که صدا و لرزش شدیدی نسبت به اهداف مشترک داشته باشند و پالس دایو و پرو فایند هر دو مجهز به چراغ قوه وچراغ ال ای دی دید بهتری در شب دارند.

 

عمق زنی پالس دایو اسکوبا

پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا می تواند در زمین های مختلف رنج عمق زنی متفاوتی داشته باشد دستگاه های شرکت نوکتا معمولا کار کردن با آن ساده می باشد و همه اهداف ریز و درشت را شناسایی می کند هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد عمق دهی دستگاه بالاتر می رود و حداکثر تا ۴۰ سانت عمق دهی دارد و اگرچه ابعاد کوچک باشد عمق دهی کمتری را به کاربر نشان می دهد و حداقل عمق زنی دستگاه ۳۰ سانت می باشد.

 

فروش پالس دایو اسکوبا 09100061387
فروش پالس دایو اسکوبا
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

آیا دستگاه فلزیاب نوکتا پالس دایو قابلیت تشخیص فلزات در آب را دارد؟

دستگاه فلزیاب نوکتا پالس دایو برای شناسایی فلزات در آب مناسب نیست. این دستگاه برای شناسایی فلزات در زمین و خاک طراحی شده است و برای شناسایی فلزات در آب قابلیت لازم را ندارد. به طور کلی، شناسایی فلزات در آب نیاز به دستگاه‌های خاصی دارد که برای کار در محیط آب طراحی شده‌اند، مانند دستگاه‌هایی که برای شناسایی فلزات در رودخانه، دریا، یا حتی در زیر آب‌های زمینی استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای قابلیت مقاومت در برابر آب، صفحه نمایش ضد آب، سنسورهای ویژه و فناوری‌های خاصی هستند که به شناسایی فلزات در آب کمک می‌کنند. بنابراین، اگر قصد شناسایی فلزات در آب را دارید، بهتر است از دستگاه‌های خاصی استفاده کنید که برای این منظور طراحی شده‌اند.

 

آیا پالس دایو برای استفاده در مناطق با خاک سخت و سنگین مناسب است؟

تکنولوژی پالس دایو اسکوبا برای استفاده در مناطق با خاک سخت و سنگین نیز مناسب است. در واقع، این تکنولوژی برای شناسایی فلزات در خاک‌های سخت و سنگین، به دلیل قابلیت نفوذ آن در عمق بالا و قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف، بسیار مناسب است. در مناطقی که خاک‌های سنگین و سخت دارند، تکنولوژی پین پوینتر اسکوبا به دلیل فرکانس بالا و طول پالس مناسب، می‌تواند به دقت و با عمق بالا فلزات را شناسایی کند. همچنین، با توجه به قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف به ویژه ضخامت خاک، می‌توان دستگاه را برای شناسایی فلزات در خاک‌های سنگین و سخت تنظیم کرد. بنابراین، اگر قصد استفاده از دستگاه در مناطقی با خاک سخت و سنگین را دارید، تکنولوژی پالس دایو یکی از گزینه‌های مناسب است که می‌توانید با استفاده از آن فلزات را با دقت و عمق بالا شناسایی کنید.

 

فروش پالس دایو اسکوبا 09100061387
فروش پالس دایو اسکوبا
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

اجزاء پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا

پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتای ترکیه در ۲ رنگ زرد و همچنین مشکلی روانه بازار می شود این سیستم مورد مشابه چینی هم دارد که حتما کاوشگران در خرید ان باید توجه ویژه بکنند که معمولا مورد چینی آن قیمتش پایین تر است و از لحاظ ظاهری کاملا شبیه است ولی از لحاظ حساسیت به نسبت محصول نوکتا دارای قدرت کمتری است. پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا ترکیه به ۲ صورت اسکوبا و قلمی است یعنی پالس دایو را می توانیم هم به عنوان لوپ دایره ای که به صورت اسکوبا نام دارد استفاد کنیم هم اینکه به صورت قلمی که این بستگی به شرایط دارد می توانید آن را تعویض کنید. برای خرید فلزیاب دستی و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه می توانید با مشاوران شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

کارایی‌های دستگاه فلزیاب پین پوینتر اسکوبا:

  • شناسایی فلزات در عمق بالا: قادر به شناسایی فلزات در عمق‌های بالایی مانند ۱۰-۱۵ متر است. این ویژگی باعث شده که این دستگاه برای شناسایی فلزات در معادن و محیط‌هایی با تراکم خاک بالا مفید باشد.
  • شناسایی فلزات در زیر آب: می‌تواند به خوبی در شناسایی فلزات در زیر آب استفاده شود. این دستگاه قادر به شناسایی فلزات در عمق آب تا ۸ متر است که برای شناسایی مواد فلزی در رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و سایر محیط‌های آبی مفید است.
  • دقت بالا: دارای دقت بالایی در شناسایی فلزات است. این دستگاه قادر به شناسایی فلزات با قطر کمتر از ۱ سانتیمتر است و این ویژگی می‌تواند برای شناسایی اشیای قدیمی و سکه‌های باستانی مفید باشد.
  • سرعت بالا: دارای سرعت بالایی در شناسایی فلزات است. این دستگاه قادر به شناسایی فلزات در سرعت بالایی حتی در سطح بالا از زمین است.
  • کاربری آسان: بسیار آسان در کاربری است. این دستگاه با استفاده از صفحه نمایش لمسی و منوی کاربری ساده، به راحتی قابل استفاده است و همچنین دستگاه‌هایی با وزن سبک و دسته بندی آسان، برای استفاده در فضاهای محدود مناسب هستند.
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر: بسیاری از دستگاه ها، دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر هستند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات دریافت شده از دستگاه را به راحتی با کامپیوتر خود انتقال دهند و به طور دقیق تر تحلیل کنند. همچنین، با استفاده از نرم افزارهای مربوطه، می‌توان اطلاعات شناسایی شده توسط فلزیاب را به صورت نقشه و گزارش تهیه کرد.
  • قابلیت تشخیص نوع فلز: بسیاری ازفلزیاب‌های پالس دایو، قابلیت تشخیص نوع فلز را دارند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دقت بیشتری بر روی فلزات مورد نظر خود تمرکز کنند. نیازی به شناسایی فلزاتی که به دنبال آن‌ها نیستند، نداشته باشند.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

فلزیاب 09100061387

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر، ارتقا و فروش دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما