فلزیاب جی پارد

فلزیاب جی پارد

اسکنر فلزیاب جی پارد OKM Gepard ساخت شرکت او کی ام آلمان است. اساس تکنولوژی جی پارد بر مبنای ارسال و دریافت پالس های قدرتمند به داخل خاک و دریافت آنها است. دریافت و آنالیز اسکن می تواند به اپراتور در تشخیص اهداف زیر سطحی کمک نماید.

فلزیاب okm می تواند اهدافی فلزی و غیر فلزی و فضاهای خالی را تا عمق ۴۰ متری با توجه به نوع آنتن مورد استفاده تشخیص بدهددر این دستگاهمانند سایر محصولات شرکت او کی ام آموزش اساس و رکن اصلی استفاده از این فلزیاب است. در واقع با جی پی آر جی پارد می توان زیر زمین را دید مخصوصا زمانی که از نرم افزار دو بعدی استفاده شود.

 

فلزیاب جی پارد 09100061387
فلزیاب جی پارد
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

فلزیاب okm

یکی از انواع اسکنر okm فلزیاب جی پارد می باشد، که این قادر است مکان قرار گیری و عمق و حجم تقریبی هدف را مشخص نماید. تجربه و مهارت و آموزش درست می تواند در دقت دستگاه تاثیر مستقیم و مثبتی داشته باشد. تمام دیتا یا اطلاعات بدست آمده از زیر زمین به صورت مستقیم به تبلت دستگاه منتقل می شود. در واقع با حرکت دستگاه اپراتور می تواند از آنچه در زیر آنتن قرار گرفته آگاه شود.

از GPR GEPARD میتوان در هر شرایط محیطی مانند مناطق کوهستانی و جنگلی استفاده کرد. و تا -۵ زیر صفر میتوان از این جی پی آر قدرتمند استفاده نمود. دستگاه جی پارد قادر است اهداف را به صورت گراف های رنگی یا به اطصلاح تصویری نمایش بدهد. علاوه بر این حالت اپراتور میتواند با استفاده از هدفون مانند فلزیابی صوتی تا عمق ۴۰ متری از این سیستم استفاده نماید. عمق تابع شرایط خاص و میزان و حجم فلز و سایر فاکتورهاست.

 

فلزیاب جی پارد 09100061387
فلزیاب جی پارد
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

دستگاه گنج یاب okm آلمان

دستگاه های شرکت او کی ام میتوانند تصاویر گرافیکی را بدون نیاز به هیچگونه کامپیوتری ارائه دهند. تعداد زیادی از لوازم جانبی اختیاری همراه آنها ارائه می شود و هر کاوشگر می تواند آن چیزی را که نیاز دارد متناسب با اهداف خود خریداری کند.

همچنین این شرکت در طی این سال ها با تولید فلزیاب پیشرفته و با کیفیت در راستای رفع نیاز های بازار جهانی تبدیل به نامی آشنا در بین کاوشگران شد. فلزیاب OKM با همکاری با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی به تحقیقات و توسعه خود در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات و تکنولوژی های مورد استفاده شدت بخشید. فعالیت کاری این کمپانی شامل طراحی و تولید رادار نفوذ کننده در زمین، اسکنر زمین سه بعدی، دستگاه گنج یاب، دستگاه حفره یاب، دستگاه شعاع زن، انواع فلزیاب مانند فلزیاب ضد آب می باشد.

 

فلزیاب جی پارد 09100061387
فلزیاب جی پارد
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

اسکنر طلایاب

دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان فلزاتی که در عمق زمین و یا درون اجسامی مانند سنگ و صخره مدفون شده‌اند را کشف کرد. در حالت کلی میتوان گفت هدف اصلی این دستگاه کمک به افراد برای پیدا کردن فلزاتی است که درون زمین، دیوار، صخره دفن شده‌اند.

این دستگاه انواع مختلفی دارد و عملکرد همه آن‌ها به یک شکل نیست. خصوصیات هر دستگاه در نحوه عملکرد آن نقش مهمی دارد. میزان شدت میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه با عمق رسیدن به فلز رابطه مستقیم دارد. یعنی هرچقدر میزان شدت میدان بیشتر باشد، عمق رسیدن به فلز هم بیشتر است. فاکتورهای شکل، اندازه و جنس هم در میزان عمق تاثیر دارند.

اسکنر طلایاب چگونه کار می کند؟

زمین مانند یک میدان مغناطیسی بزرگ رفتار می‌کند و دستگاه به این شکل عمل می‌کند که اطراف محیط صفحه یا دیسک جستجوگر خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند. چنان چه فلزی در این میدان مغناطیسی قرار بگیرد، دستگاه آلارمی به اپراتور نشان می‌دهد که به منزله پیدا شدن فلز در نزدیکی دستگاه است. حال این فلز ممکن است آهن مربوط به یک لوله آب باشد و یا اینکه فلزاتی مانند نقره و یا حتی طلا باشد.

 

فلزیاب جی پارد 09100061387
فلزیاب جی پارد
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

ویژگی های اسکنر جی پارد شامل موارد زیر می باشد:

  • ردیابی فلزات و فضای خالی در عمق های بالا
  •  پشتیبانی از زبان فارسی
  • کاربری ساده و آسان
  • دارای آموزش حرفه ای و تخصصی
  • پشتیبانی آموزشی ۲۴ ساعته
  • گارانتی ۲ ساله محصولات
  • عمق نفوذ در خاک ۴۰ متر
  • امکان تعیین مکان دقیق هدف و تعیین میزان عمق
  • تخمین حجم و سایز و اندازه هدف
  • دارای نرم افزار دو بعدی و کاملا تخصصی
  • نمایش داده ها به صورت سه بعدی
  • امکان اسکن به دو صورت دستی و اتوماتیک
  • امکان استفاده از دستگاه مانند فلزیاب صوتی
  • باتری قدرتمند و انتقال دیتا به وسیله بلوتوث

 

قدرت تفکیک فلزیاب و اسکنر جی پارد Gepard GPR 3D

فلزیاب جی پارد Gepard دارای فناوری جدید رادار های رادیویی است و این ویژگی سبب شده که انعطاف پذیری و بازدهی بیشتری را برای جویندگان که دنبال اهداف مختلفی باشند بتوانند به راحتی یافت کنند. رادار نفوذ این دستگاه سیگنال هایی را در تمام جهات به عمق زمین می فرستد بازتاب این سیگنال ها می توانند ناهنجاری هایی را که در طول زمان برای زمین اتفاق افتاده است مشخص کند.

قدرت تفکیک اسکنر فلزیاب جی پارد بین انواع فلزات و اشیاء گرانبها و تونل و سازه های طبیعی بسیار قدرتمند است. کاوشگران به راحتی می توانند تنوع کاوش های مختلفی را تجربه کنند. شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید فلزیاب و نیز همچنین مشاوره در حوزه فلزیابی و گنج یابی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید. در زیر می توانیم به برخی از مواردی که کاربر می تواند شکار کند به شرح زیر است:

  • اشیاء و اهداف با ارزش قابل ردیابی
  • دیوارهای زیرزمینی  و سازه های بتونی
  • سازه ها و حفره های پنهان
  • تشخیص سطح آب زیرزمینی و رودخانه ای
  • خطوط لوله دفن پنهان مجراها و مهارهای کابل
  • چاه های برگشتی، سنگرها و خندق ها
  • تونل ها و پناهگاه های مخفی
  • سنگ و رگه های گنج، مجسمه ها و انبارها درون زمین

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

فلزیاب 09100061387

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر، ارتقا و فروش دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما