فلزیاب قلمی ارزان و قوی

فلزیاب قلمی ارزان و قوی

دستگاه های فلزیاب قلمی یا فلزیاب دستی کوچک و همچنین پین پوینتر دستگاه هایی هستند که برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این وسیله ها شامل یک سری قطب های الکتریکی هستند که به زمین وصل شده اند و با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، فلزات موجود در زیر زمین را شناسایی می کنند. برتری این نوع فلزیاب ها به دلیل دقت بالای آنها در شناسایی اهداف در یک نقطه از زمین می‌باشد. در ادامه مقاله به بیان ویژگی های این نوع فلزیاب ها می‌پردازیم و قابلیت های آن را بررسی می‌کنیم.

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

ویژگی های فلزیاب قلمی و دستی

محبوبیت فلزیاب های قلمی و دستی کوچک به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن می‌باشد. به دلیل این ویژگی بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای باز و محیط های طبیعی هستند. همچنین، این طلایاب های کوچک دارای قابلیت تنظیم حساسیت دارند که به کاربران این امکان را می دهد که به دقت بیشتری فلزات را شناسایی کنند.

 

کاربرد فلزیاب های پین پوینتر

فلزیاب های قلمی و دستی کوچک در جستجوی گنجینه های باستانی نیز به کار می روند. این دستگاه ها به دلیل قابل حمل بودن و قابلیت تنظیم حساسیت، برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان به طور دقیق فلزات موجود در زمین را شناسایی کرد و امیدوار به پیدا کردن گنجینه های باستانی بیشتر شد.

ویژگی های مهم فلزیاب های قلمی و دستی کوچک این است که قابلیت ضد آب بودن را دارد و در عمق های مختلف تحت فشار آب تا ۲۰ متر هم مشکلی ندارد و به راحتی می تواند اشیاء گرانبها و فلز را شناسایی کند.

افرادی که با سیستم های نقطه زن و اسکنرهای تصویری کار می کنند بعضی از مناطق و محیط ها امکان اینکه لوپ و یا کویل سیستم ها را آن فضا ببرنند سخت است و یا احتمال اینکه به آنها آسیب برسانند خیلی زیاد است که سیستم های طلایاب دستی کوچک قادر است به راحتی به کاوشگران کمک کند.

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

کاربرد فلزیاب قلمی در موارد صنعتی

فلزیاب های قلمی در صنعت، برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایعی مانند معدن کاری، پالایشگاه ها و تولید فولاد استفاده می شوند. در این صنایع، فلزیاب های قلمی به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای جستجو و شناسایی فلزات، به کار می روند.

 

استفاده در کشاورزی

فلزیاب های قلمی در کشاورزی نیز به عنوان ابزاری برای شناسایی فلزات استفاده می شوند. مثلا در باغ های میوه، ممکن است قطعات فلزی مانند میخ، پیچ و مهره در زمین باقی بمانند که می تواند به گیاهان و محصولات مضر باشد. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان این قطعات فلزی را شناسایی کرد و از زمین حذف کرد.

 

ضد نفوذ آب

این فلزیاب ارزان و کارامد به دلیل ضد آب بودن در هر شرایط محیطی توانایی کار دارد، همچنین از بدنه بسیار محکمی برخوردار است که مقاومت آن را در برابر ضربه افزایش می دهد. از ویژگی های خاص این دستگاه سیستم ویبره آن است که در زیر آب بسیار کاربردی است، زیرا در اعماق آب صدای اسپیکر کاهش می یابد.

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

عمق کاوش فلزیاب های دستی

عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک به عوامل مختلفی از جمله شرکت سازنده، نوع دستگاه، نوع خاک و شرایط محیطی بستگی دارد. اکثر فلزیاب ها تحت عنوان بهترین سیستم های پین پوینتر متعلق به شرکت های نوکتا، گرت، ماینلب و شرکت های ایکس پی فرانسه است و عمقی بین ۳۰ الی ۴۰ سانتی متری را می تواند به راحتی کاوش کند.

فلزیاب های دستی و قلمی فقط برای زمانی است که کاوشگران به گنج نزدیک شدند و اگر فاصله گنج زیاد باشد باید کاوشگران از فلزیاب های نقطه زن سیستم پالسی و یا وی ال اف استفاده کنند. بنابراین این نوع دستگاه ها معمولا به عنوان یک سیستم مکمل به کار گرفته می‌شوند. البته عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک که نهایت تا ۴۰ سانتی متر است به راحتی می تواند سکه و یا انگشترهای دوران باستانی و باارزش را هم شناسایی کند.

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

مشخصات فلزیاب قلمی ارزان و قوی شامل موارد زیر می شود:

  • قابلیت جستجو در مناطق محیطی مختلف از زمین های معدنی و سواحل
  • دارای سیستم سنجش مقدار فاصله از هدف کشف شده
  •  سیستم شناسایی و تشخیص سیگنال هایی مغناطیسی در اطراف اهداف فلزی بززگ
  • دارای سیستم جستجوی هدف یابی متعدد با یک سیگنال الکترومغناطیسی
  •  هشدار روشن ماندن دستگاه که در صورت عدم فعالیت که بعد از ۵ دقیقه دستگاه آلارم می دهد
  • دستگاه بعد از یک ساعت هشدار عدم فعالیت برای ذخیره نیروی باتری خاموش می شود
  • دارا بودن خط کش که در این دستگاه برای تشخیص عمق تعبیه شده
  • دارای تسمه و بند اتصال
  • قابلیت روشن و خاموش شدن ساده دستگاه حتی با دستکش
  • دارای صفحه و تیغه برش کوچک برای کاوش در خاک
  • مجهز به لامپ کم مصرف LED برای کاهش مصرف باتری
  • دارای سنسور حساس در نوک دستگاه با قابلیت سنس و شناسایی ۳۶۰ درجه
  • مجهز به چراغ قوه کم مصرف ال ای دی
  • دارای قاب و جلد چرمی محافظ
  • باطری ۹ ولتی

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

بررسی بهترین فلزیاب های قلمی

  • پین پوینتر پرو گرت AT: فلزیاب پین پوینتر گرت یک وسیله ی ضد آب، سبک و قابل حمل است که با وجود ارزان بودن بسیار کار آمد است و این pin pointer قلمی توانایی نفوذ در آب، خاک و سنگ را دارد همچنین قادر است اجسام مخفی را تا عمق ۳۰ سانتی متر شناسایی و آشکار کند.
  • پین پوینتر نوکتا: Nokta Pinpointer یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین پین پوینترهای قلمی موجود در بازار است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه با دقت و قدرت بالا، قادر است فلزات مختلف را در محیط‌های مختلف تشخیص دهد و به شما کمک کند تا به دنبال گنجینه‌ها، آثار باستانی، سکه‌ها، جواهرات و سایر اشیای با ارزش بگردید.

یکی از ویژگی‌های برجسته پین پوینتر قلمی نوکتا، دقت بالای آن است. با تکنولوژی پیشرفته و سنسورهای حساسی که در این دستگاه استفاده شده است، می‌توانید فلزات را با دقت بسیار بالا تشخیص دهید و محل دقیق آن‌ها را بیابید. علاوه بر این، وزن سبک و طراحی کوچک این دستگاه، آن را برای حمل و نقل آسان و استفاده در محیط‌های مختلف مناسب می‌سازد. همچنین، پین پوینتر نوکتا دارای باتری قوی با طول عمر بالا است که می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

 

فلزیاب قلمی ارزان و قوی 09100061387
فلزیاب قلمی ارزان و قوی
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

قیمت فلزیاب قلمی به دلیل متغیر بودن نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه ثابت نمی‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید فلزیاب و همچنین اطلاع از آخرین قیمت محصولات مورد نظر خود با کارشناسان مجرب ما در شرکت آسیا مدرن در تماس باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

فلزیاب 09100061387

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر، ارتقا و فروش دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما