فلزیاب وی ال اف

فلزیاب وی ال اف

دستگاه فلزیاب های وی ال اف در دسته بندی مدارات فلزیاب ها نام VLF را شاید شنیده باشید. VLF برگرفته از سه کلمه very low frequence (فرکانس خیلی پایین) و دستگاه هایی که با فرکانس خیلی پایین کار می کنند، به نام VLF شناخته می شوند.

از قابلیت های این دستگاه ها میتوان به کاوش فلزات ریز، حساسیت فوق العاده به طلا، کارکرد نسبتا آسان و ثبات پایداری بالا اشاره کرد، در ادامه بهترین فلزیاب vlf معرفی شده در جهان را نام می بریم.

فلزیاب وی ال اف 09100061387
فلزیاب وی ال اف
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

معرفی بهترین فلزیاب vlf

در کل کسانی که به دنبال کاوش قبر با عمق های ۲ نهایت ۲٫۵ متر می باشد، می‌توانند از سیستم های فلزیاب vlf استفاده کنند. البته آموزش استفاده از دستگاه نکته مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید. بهترین vlf ها هم از نظر کارایی و هم قیمت و بقیه موارد جانبی شامل موارد زیر می شوند:

نقطه زن GPX 5000: هم از نظر کارایی هم از نظر قیمت که امکان ندارد سکه ها و موارد ارزشمند از دید این دستگاه دور بمانند، که البته باید استفاده صحیح از دستگاه را آموزش دید. از ویژگی های اصلی فلزیاب GPX 5000 میتوان به حالت زمانبندی ۸ گانه آن اشاره کرد.

فلزیاب GPZ 7000: در همین وحله باید گفت که این دستگاه به دلیل قیمت بالا در رتبه دوم قرار می گیرد که اکثر افراد قادر به تهیه هزینه آن نیستند. GPZ 7000 عمق کاوش بیشتری نسبت به دستگاه فلزیاب GPX5000 دارد. طلای زیر نیم گرم به طور خیلی خلاصه نسبت به سری های GPX حدود ۴۰٪ افزایش عمق زنی دارد.

دستاه فلزیاب CTX 3030: که مثل دو نمونه بالا از شرکت ماینلب استرالیا می باشد. چرا که شرکت ماینلب استرالیا تمام تلاش خود برای ارائه بهترین VLF ها به کار بسته است.با تفکیک پذیری فلزات آهنی و قابلیت رسانایی اشیاء، پروفایل های مشخصات صدای قابل تنظیم مثبت، شما می توانید اشیایی که می خواهید را تشخیص داده یا بپذیرید.

 

قیمت فلزیاب وی ال اف در بازار ایران

قیمت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشورها بر اساس نرخ ارز آن کشور می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید و فروش فلزیاب حرفه ای را دارید، ما در این بخش قصد دارید اطلاعات کامل و جامع در رابطه با قیمت طلایاب و فلزیاب شرکت های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید هزینه خرید محصولات شرکت هایی همچون ماینلب، okm ، ماکرو، کوئست آمریکادر صفحه اصلی سایت ما وجود دارد.

فلزیاب وی ال اف 09100061387
فلزیاب وی ال اف
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

VLF به چه معناست؟

محبوب ترین و پرکاربردترین آشکارسازها، آشکارسازهای VLF هستند. وی ال اف مخفف فرکانس بسیار پایین است. سیم پیچ یا سر جستجوی این آشکارسازها از دو سیم پیچ مجزا تشکیل شده است. سیم پیچ بیرونی یک ضربه زیر ۳۰ کیلوهرتز تولید می کند که به سمت زمین هدایت می شود. هنگامی که ضربه با یک جسم فلزی در زیر زمین تماس پیدا می کند، ضربه با فرکانس متفاوتی منعکس می شود.

ضربه برگشتی توسط گیرنده، سیم پیچ داخلی خوانده می شود و یک صدای شنیداری برای هشدار دادن به کاربر از یک شی پیدا شده تولید می شود. اکثر آشکارسازها بر روی یک فرکانس ثابت کار می کنند، اما برخی برای کار بر روی فرکانس های متعدد ساخته شده اند. استفاده از فرکانس های متعدد ممکن است قابلیت تشخیص موارد خاص را بهبود بخشد.

 

تفاوت فلزیاب VLF با فلزیاب های پالسی

خوب، علاوه بر آشکارسازهای VLF، آشکارسازهای PI یا Pulse Induction نیز وجود دارد. آشکارسازهای القایی پالس مشابه VLF هستند، اما بر اساس اصول کمی متفاوت کار می کنند. آشکارسازهای PI مجهز به یک سیم پیچ تک سیم در سر جستجو هستند و در فرکانس های بالاتر کار می کنند. پس از ارسال یک سیگنال در فرکانس سریع، سیم پیچ انتقال را خاموش می کند و به گیرنده ای برای هر سیگنالی که به عقب منعکس می شود تبدیل می شود.

 

فلزیاب وی ال اف 09100061387
فلزیاب وی ال اف
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

جستجو با فلزیاب های وی ال اف

مارک های مختلفی در بازار وجود دارد و اکثر آنها طلایاب های عالی هستند. برخی از دستگاه ها برای انواع مختلف شکار و مکان های مختلف مناسب هستند. و بعضی دیگر برای شکار سکه بهتر هستند در حالی که دیگر طلایاب ها برای شکار آثار بهتر هستند. برخی برای شکار در خشکی و برخی دیگر در آب مناسب تر هستند. و برخی می توانند هر دو را انجام دهند.

ویژگی‌های متغیری بین مدل‌ها وجود دارد و برخی از آنها منحنی یادگیری بزرگ‌تری دارند تا بهترین نتایج را از ماشین بگیرند. همچنین تفاوت زیادی در قیمت از مدل های پایین رده تا مدل های بالا وجود دارد.
با همه این موارد مختلف که باید در نظر بگیرید، بهترین آشکارساز به انتخاب فردی بستگی دارد که برای شما بهترین است. موارد اصلی که باید در انتخاب بهترین فلزیاب VLF در نظر گرفته شود:

  • سهولت استفاده
  • نوع شکار (کاوش سکه، شکار یادگاری، شکار طلا و غیره)
  • مکان شکار (زمین یا در زیر آب)
  • ویژگی ها (حالت های جستجو، زنگ ها، نقطه دقیق، بالانس خودکار زمین، حالت تمام فلز)
  • قیمت (مدل ها از حدود ۱۰۰ دلار در رده پایین تا چندین هزار دلار در رده بالا متغیر است)

 

فلزیاب وی ال اف 09100061387
فلزیاب وی ال اف
فروش فلزیاب و طلایاب در گنج دتکتور ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

چرا فلزیاب های VLF محبوب ترین هستند؟

محبوبیت آشکارسازهای VLF به دلیل توانایی آنها در استفاده در مناطق و شرایط مختلف است. اکثر آنها دستگاه های همه منظوره هستند که می توانند برای کاوش سکه در پارک های محلی، شکار آثار در میدان های جنگ فراموش شده یا کاوش در ساحل برای جواهرات گم شده استفاده شوند. بسیاری نیز دارای کلاف های شناور برای شکار آب های کم عمق در کنار رودخانه ها و سواحل هستند. تطبیق پذیری چیزی است که VLF را به محبوب ترین نوع آشکارساز در بازار تبدیل می کند.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

فلزیاب 09100061387

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر، ارتقا و فروش دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما